torsdag 21. juni 2012

Ikke gjennomslag i PFU



"Mental Helse og fem andre brukerorganisasjoner fikk ikke gjennomslag i Pressens Faglige Utvalg (PFU) for sin klage mot Aftenposten."


http://www.mentalhelse.no/nyheter/ikke-gjennomslag-i-pfu#.T-MbGT0eHgE 


Jeg lenker til denne innlegget fordi det fortjener å komme fram i lys og luft på så mange steder som mulig. Og jeg oppfordrer andre til å gjøre det samme i sine blogger.

Orker ikke å kommentere nå.

Når jeg gjør det, kommer kommentaren til å handle om den allmenne rettsfølelsen vi har hørt så mye om i det siste: Diskriminering av gærninger "psykisk syke" strider dessverre ikke imot rettsfølelsen til "normale" mennesker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.