fredag 13. januar 2012

Nå må jeg samle skjeer en stund

Jeg har hatt en heftig tenke- og skriveperiode siden begynnelsen av desember, og nå har jeg snart ikke flere skjeer igjen.

Lenke til skje-torien her

Så jeg tar en skrivepause for å dekke behovet for søvn, sunn mat, trening ... alt sånt som har lett for å bli forsømt når jeg er midt i en skriveraptus.

Neste uke skal jeg på Voice Dialogue-kurs hos Gerd Nilsson. 

Det blir mitt fjerde kurs hos Gerd, og det har vært vel anvendte penger.

Er det plass til flere deltakere, Gerd?


PS:

Gerd skriver i kommentarfeltet at hun har plass til et par til, og må eventuelt få påmelding innen mandag kveld av praktiske årsaker.

Jeg er åndelig agnostiker*, og som det fremgår av Gerds blogg er ikke hun det, og det har aldri vært noe problem ... i stedet har det ført til mange interessante og fruktbare diskusjoner.

Og det er et par viktige områder der vi er helt enige:


Vi blir varme og kloke mennesker av respekt, verdighet, ansvar, god plass til å vokse og utvikle oss. 



Dette kan vi gi oss selv som voksne, ved hjelp av verktøy som Voice Dialogue/Bevisst-jeg prosessen … og først må vi se hva vi ikke fikk. 


Fotnote: 
* Jeg tror ikke på åndelighet. På ånd. På sjel. På at det fins noen som helst slags overnaturlige krefter i universet. 


2 kommentarer:

  1. Hei!
    Det har blitt noen timer på nettet i det siste for meg også, og innimellom er det godt med en pause.
    Vi ses.
    Klem fra Bibbi

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det du skriver, Ingrid. Setter stor pris på det :). Har plass til et par til. Må eventuelt få påmelding innen mandag kveld av praktiske årsaker.

    SvarSlett

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.