mandag 28. februar 2011

Svar fra konfliktrådet


På Mon, 28 Feb 2011 12:42:16 +0100, skrev [konfliktrådsleder]

> Hei!
>
> Vi har mottatt en henvendelse fra deg om et møte i konfliktrådet med
> ulike instanser.
> Vi beklager, men ut fra den informasjonen som er oppgitt, kan vi ikke se
> at dette er en sak som egner seg for behandling i konfliktrådet.
> Det er mulig at det er en sak som bør tas opp med pasientombudet, men vi
> er ikke sikre. En henvendelse vil avklare dette.
>
> Med hilsen
>
> Konfliktrådet i [xxxxxxxx]



Jeg svarte:
Hvorfor egner ikke dette seg til behandling i konfliktrådet?

Jeg gjør oppmerksom på at all korresponsanse med konfliktrådet kommer til å bli lagt ut i bloggen min.

Og siste ord fra Konfliktrådet var:

Beklager, men vi har gjort vår vurdering og anser saken som ferdig fra vår side. Vi ønsker deg lykke til videre.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.