mandag 28. februar 2011

Epost til pasientombudet

Fra: "Ingrid Johanne Vaalund" <xxx@gmail.com>
Til: xxx@pasientogbrukerombudet.no
Cc:
Emne: Ønske om mekling
Dato: Mon, 28 Feb 2011 13:23:11 +0100


I går henvendte jeg meg til Konfliktrådet for å be om et meklingsmøte med visse personer i helsevesenet, og jeg ble henvist til pasientombudet.

Kan pasientombudet arrangere et meklingsmøte?

Jeg er ikke interessert i å påvise brudd på Lov om psykisk helsevern, jeg vil bare sjekke om jeg har rett til synspunkter på psykoterapi og mine psykiske problemer i kontakt med helsevesenet.

All bakgrunnsinformasjon er å finne i helsevesenbloggen min, og jeg gjør oppmerksom på at korrespondanse med pasientombudet også kommer dit. 

Informasjonen jeg samler skal etter hvert overlates til kompetanseutvalgets søkbare database. 


Hilsen Ingrid Vaalund

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.