torsdag 28. august 2014

Snakke til psykologistudenter?



Jeg kunne godt tenke meg å snakke til psykologistudenter, og gjerne snakke med dem etterpå.

Har ikke noe produkt, men jeg har kunnskaper og terapikundeerfaring.

Og jeg har lenge tenkt å finne fram elementer i min ...

Takk til en hjelper som hjalp



... for å lage en oversikt over hva slags hjelp det var som hjalp.

Kombinert med elementer fra ...



... blir det et budskap om at ...

Alt som teller kan ikke telles
og det er ikke alt som kan telles som teller




PS: Her er et annet viktig tema som er langt utenfor mitt kompetanseområde:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.