torsdag 18. oktober 2012

Jeg tok en Harald Hårfagre ...

Men jeg byttet ut "klippe eller kjemme håret" og "samlet Norge" med "skrive i kommentarfelt, mitt eller andres" med "forberedt meg til møte med NAV og fastlegen".

Det har vært en kronglete vei, men nå er begge møtene overstått, og jeg skal begynne å kommentere igjen.

Mange unnskyldninger til dere som ikke har fått svar fra meg.

Her er et bilde jeg hadde foran meg til inspirasjon under forberedelsesprosessen:




Ønsker alle en god kveld! Nå skal jeg gå og legge meg, det føles som om jeg har løpt en triatlon.


2 kommentarer:

  1. En god kveld til deg Ingrid, jeg vet noe om det du har vært gjennom, og det tar tid, energi og tankevirksomhet.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Endelig kan jeg kommentere igjen. Takk igjen for godt samarbeid. "Det er viktig å snakke med seg selv, dele litt av livshistorien med andre, og å leve, påvirke andre og bli påvirket av dem." Skal skrive mer om dette senere.

      Slett

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.