tirsdag 12. juni 2012

Gjørerapport uke 24: vekt fremdeles 103

103,8 i dag. Jeg har en mengde unnskyldninger forklaringer; gidder ikke ta dem fram. 

Men jeg smiler allikevel

Heldigvis husket jeg å finne fram målebåndet for litt siden. Og jeg har skrumpet litt inn.
Nærmere bestemt:
mage:  1 cm
midje:  3 cm
rumpe: 1 cm

Jeg er god og støl etter uvant aktivitet og begynner å finne igjen veggene i huset mitt. Og jeg fant til og med før- og etterbilder:


roterommet før ...


og roterommet etter: 


Ha en fin dag!


4 kommentarer:

  1. Vel overstått rydding, vil jeg si. Hvilken bragd!

    Og du er fremdeles tøff i dine gjørerapporter, synes jeg.

    SvarSlett
  2. Bra jobba.:) Å skape orden rundt meg, hjelper ofte på andre kaotiske ting i livet mitt. Noen ganger når jeg kommer bort til kjæresten min, begynner jeg umiddelbart å rydde. Da forstår hun veldig fort at stressnivået er et hakk over hva det er til vanlig. Og så ler vi litt over det. Og litt latter er jo også stressdempende.:)

    Alt godt
    fra Bjørn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, Bjørn, og velkommen til kommentarfeltet| Jeg er evig fascinert over menneskers likheter og forskjelligheter - når det er kaotisk inni meg, er det også kaos rundt meg. Og behov for å rydde kommer etterpå, når kaoset har lagt seg.

      Slett

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.