mandag 28. mai 2012

Gjørerapport uke 22: vekt fremdeles 103


Og jeg sier som Karlson på taket: Pytt pytt, det er en hverdagslig sak.

Aktivitetsnivået har økt betraktelig, og jeg har fjernet ca. fire kubikk med alluviale avleiringer fra stua og rote/gesterommet. Hvis jeg ikke blir overveldet av flauhet skal jeg poste før og etter-bilder når jeg kommer hjem.

Hjem, ja. Jeg er på en ukes skriveferie og kommer bare til å sjekke epost et par ganger om dagen.

Gode ønsker til alle! Vi ses!







- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Takk for hilsener, Bibbi og gamle ugle. Nå er jeg hjemme, og jeg har litt problemer med å komme ut av aleneboblen jeg har vært i ... Tror jeg blir her inne litt til.

    SvarSlett

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.