søndag 22. april 2012

Søle på gummistøvlene

Nå legger jeg ut den tredje i en rekke tekster jeg skrev for internavisen til Støttesenter mot incest i Oslo for lenge siden.

De to andre er:


Om å flytte ut av fasaden og legge fra seg maska


og 


Dobbeltklikk for å forstørre bildene






I ettertid ser jeg at "positivfilteret" mitt var sterkt og effektivt den gangen - jeg ignorerte signaler om problemer og gjorde alt som skurret på senteret til mine private gørrproblemer.

Et år senere ble det umulig for meg å ha videre kontakt med senteret. 

Det har jeg skrevet litt om her:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.