lørdag 31. mars 2012

GOD PÅSKE!


Vi har krokus i hagen:
















Jeg ryddet noen av perlesmykkene som barnebarna har laget opp i rogna foran huset:






Og ellers har jeg ikke ryddet.

Og syns det er helt greit at en av kjøkkenbenkene ser slik ut. Jeg har en annen som en jeg kan jobbe ved.

Det står en gryte i ovnen og venter på de første påskegjestene, og sola skinner.

Og inni meg sprudler små gledesbobler opp av flokene og gørra som endelig har tint. Mye fint er fastlåst i floker.


Varme ønsker til alle! Jeg tenner et lys hver dag og tenker på dere som har det vanskelig, og som opplever at høytider kan være vonde å komme gjennom. Den som vil formidle litt om det, er velkommen til å skrive i kommentarfeltet, gjerne anonymt, jeg lover å kikke innom hver dag og gi respons.


<3 <3 <3




5 kommentarer:

  1. Riktig god påske til deg Ingrid.
    For et herlig uteområde du viser bilder av.
    Påskeklem fra Bibbi

    SvarSlett
    Svar
    1. Påskeklem tilbake! Hver dag tenker jeg på hvor heldig jeg er som kan se ut på dette fra kontorvinduet mitt!

      Og nå skal jeg sette meg ut og vente på gjestene!

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.