onsdag 11. januar 2012

Restekp



Jeg får ikke til å embedde dette filmklippet:




Her er en oversettelse av det vesentligste:  

Og du våger
å komme ned til meg og ...

Sett ræva di ned.

Se på dere selv!
Dere gjør ikke annet enn å kjefte.

R E S T E K P.

-Vet dere hva det er?
-Restekp?

Ja.
Restekp.

Hvordan skal folk flest
restekpere hverandre -

- når de ser på dere, som ikke har
  peiling på å restekpere hverandre?

-Vis denne herren ut.
-Det er enkelt å gjøre landet bedre.

To ord!
Keep it real!

-Det var tre ord.
-"It" er ikke noe ordentlig ord!

-Keep it real!
-Medlemmet blir vist ut.

Er det fordi jeg er svart?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.