søndag 8. januar 2012

blogg: "Noen ting er allerede skrevet..."


Egentlig er det to blogger jeg vil anbefale i dag.

Først  http://www.esjokk.no, der "Bloggeren er en 46 år gammel mann som av og til har behov for å uttrykke noen tanker. Om forskjellige emner, men mest om manglende oversikt over bruk og misbruk av ECT."

Jeg finner mye klokt der, og nylig fant jeg en setning jeg ofte har tenkt:

"Noen ting er allerede skrevet..."

Med en lenke til en artikkel i bloggen Marias Metode:

Styrkedråper fra Ground Zero 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.