onsdag 15. juni 2011

"Gå hjem og gjør noe!"

redigert 19.6:
Jeg ble så opphengt i mine dobbeltreaksjoner
på dr Aarres uttalelser
at dette flotte intervjuet kom helt i bakleksa:  


I "Erfaringskompetanse" skriver Astrid Borchgrevink Lund blant annet: 


"Det er magre kår for erfaringskompetanse i akademia. Jeg er bekymret for viljen og evnen for å ta imot denne kunnskapen, sier professor i psykisk helsearbeid, Bengt Karlsson som likevel ikke har gitt opp."
 
Og som avslutter med: "Det er viktig å skrive, rope, synge og snakke. Få ut erfaringene. Gå hjem og gjør noe. Og vi må gjøre dette sammen. For vi kan – det uoppnåelige er det realistiske, presisterte Karlsson, leder av Institutt for forskning innen psykisk helse og rus ved avdeling for helsefag ved Høgskolen i Buskerud."


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.