mandag 7. mars 2011

Oppdatering 7.3.11:

TUSEN TAKK til kompetanseutvalget og pasientombudet for rask og klar respons.

***

Jeg venter fremdeles på å få se mappene mine.

Den jeg hadde forventet å se 2. mars, som jeg ba om å  få se i et brev datert 19.01.11, er fremdeles ikke utlevert til Nye Fastlege - Ex-fastlege glemmer stadig å ta den med når de skal møtes.

4. februar skrev jeg til Psykiatrisk poliklinikk og ba om å få se mappa derfra. Jeg har ikke fått svar på den henvendelsen, men ga en utskrift av eposten til fastlegen 2.3 og ba ham gi den videre til overlegen for PP.

Jeg har ikke fått respons på eposten jeg sendte til lovutvalget 26. februar.

Jeg ba SMI Oslo om et møte 25.2 for å drøfte noe jeg ennå ikke har blogget om. De skulle "komme tilbake", men har ennå ikke gjort det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.