onsdag 9. april 2014

Recovery: Lenke til britisk brosjyre

Lenke via 

Do Trusts believe MH SU's are thick or something?

http://t.co/YtposxLGWd



Det var ikke meningen å legge dette ut i den norske bloggen, men når det først er her og mange har sett det, lar jeg det stå.

Senere skal jeg skrive om mine bange anelser når det gjelder kommersialisering av "recovery" også her i Norge.

Recovery-bevegelsen begynte for noen år siden med å erstatte "hva er det som feiler deg?" med "hva er det som har skjedd deg?".

Og denne brosjyren er blottet for "hva er det som har skjedd?" og drukner mennesker som har problemer med indirekte signaler om hva som feiler dem ... i form av "dette må  du gjøre".





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.