torsdag 27. juni 2013

Forvarsel ...



Legger inn et bilde så dere skal ha noe fint å se på før en kjedelig meddelelse:

Nå kommer 4 scannede filer. Det er de vedleggene til min klage til NAV forvaltning som jeg ikke fikk somlet meg til å legge ut i mars.

Og i tilfelle du lurer: Nei, jeg har ikke fått svar. Jeg har heller ikke fått noen bekreftelse av at klagen er mottatt. Og jeg holder ikke pusten. Og jeg er svært glad for at klagesvaret ikke har økonomisk eller personlig betydning for meg. Det viktigste for meg har vært å stille spørsmålene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.