mandag 7. januar 2013

Roald Berg: "Derfor er jeg feminist – 100 år etter"

Kommentarer som denne ...



Viser hvor viktig det er med artikler som denne:

http://www.aftenbladet.no/meninger/Derfor-er-jeg-feminist--100-ar-etter-3098147.html


Professor Berg sier blant annet:
HUNDREÅRSJUBILEET for kvinnestemmeretten er en påminnelse om hvor kort historien om likestilling mellom menn og kvinner er. Men det er også en påminnelse om at denne likestillingen åpenbart skaper sterke og negative motforestillinger den dag i dag


Og jeg avslutter med responsen til tvitringen som jeg innledet med.
Jeg håper at kommentarene er ironiske.









.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.