lørdag 22. desember 2012

Eva Cathrin: Dommen har falt


Fint når noen skriver det jeg har tenkt å skrive, bare bedre:

Eva Cathrin - helt meg: Dommen har falt




Jeg vil bare nevne en liten flis som jeg kommer til å spikke på senere: Ordene "umoralsk handling".

Nei, den er visst ikke så stor at den lar seg spikke; den sitter i fingeren min og verker. Så dypt at jeg lar den verke ut

Jeg har ikke argumentene klare nå, bare et lite ubehag. Og et vagt ønske om andre slags ord, mer presise ord, ord som går direkte på handlinger, kanskje?


SENERE: Utdypes i kommentarfeltet til Eva Cathrin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.