fredag 15. juni 2012

Oppdatering 14.06: Dagens legetime


Helt angstfri. Sov godt natten i forveien, slappet helt av på venterommet.

Vekt ned 1.2 kilo siden forrige legetime.

Blodtrykk ned fra 170/94 til 150/90.

Dette blir bare stikkord, etterhvert skal jeg fortelle hvordan jeg kom hit fra  http://ingridvaa.blogspot.no/2012/01/oppdatering-250112-oppdatert.html og  http://ingridvaa.blogspot.no/2012/01/min-dypeste-frykt.html 

Jeg skal også etterhvert takke fastlegen skriftlig i det offentlige rom for at han ga meg det jeg ba helsevesenet om i 1988 og ikke fikk:

Anledning til å ta ansvar for mitt eget liv
Valgfrihet til å gå mine egne veier
En mulighet til å la tiden vise hvordan det gikk







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merknader, spørsmål og saklig uenighet mottas med glede.

Og kanskje du har erfaringer du vil formidle?

Legg gjerne inn lenke til relevante innlegg fra din blogg - jeg liker bloggdialog.

Det har vært mye spam i det siste, så jeg har gått over til moderering.